maanantai 28. huhtikuuta 2014

Arkikuvahaaste ftw

Sain haasteen "kummiltani", joten ajattelin tuoda tän tännekin ilahduttamaan :>
Elikkä ensimmäinen haastepäivä:
-innostuin piirtämään, en niin onnistunein tuloksin, mutta piirsin kuitenkin!
tulee nykyään harvemmin innostuttua piirtämään....
- Kävin moikkaamassa Julia-ihanaisella vanhaa kunnon Carlos kattia, ihana pieni on jo iso!
-Oon ehkä vähän liian koukuttunu tohon coca-colaan : / ois hyvä rajottaa.
-Yritän saada pikkuhiljaa "luonnollisesti" vaalennettua mun tuccaa, siitä myöhemmin!
-Fiilisteltiin miekkosen kanssa kaikkia ihania vanhoja kesäbiisejä ♥
- Kävellen kauppaan ja takasin (+työmatkat) oon nyt onnistunu viikon saamaan
10 000 askelta täyteen joka päivä, ja jaloissa kyllä tuntuu viikonloppunen maastolenkki
-Paluu karkeaan työhön, enia muki, kuulokkeet ja tietokone, mun ainoat ystävät töissä </3
- Huomaa varmaan naamasatakin ton mun motivaation työtäni kohtaan....
- Illan parhaat kaverit oli herkkuherkku kreikkalainen makruloota ja ikuinen ystäväni Harry Potter

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti