keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Rankempaa mamma-blogailua

Oon ollu maisemista pois jo jonkin aikaa, I know. Mulla oli ehkä päteväkin syy tähän; sain selville, että odotan vauvaa. Ei tätä ei ole suunniteltu, ei tahallisesti aiheutettu, mutta aattelin että kun kerta kaikesta huolimatta sai alkunsa niin sen on oltava niin tarkoitettu : ) !
   Oon nyt siitä saakka (ehkä oon vähän muutakin ajatellu..) odotellu et pääsen päivittämään tän mun blogin GOES MAMMA-versioksi. Tästä tulee rehellistä; herkemmät lukijat aika väistää taka-alalle.

Mun on pakko aloittaa tää sillä että "raskaus on ihana kokemus, joka jokaisen naisen tulisi kokea" on paskapuhetta. Herkemmät ihmiset ei ihan oikeasti selviäisi tästä, saatikka sitten siitä vauva-ajan-alusta. Mulla on ollu kaikki mahdolliset keljut oireet mitä vaan voi keksiä. On ollu rankkaa oksentelua, migreenejä, mood-swings ihan kaikki. Välillä on tullu mietittyä, mihin ryhdyin, mutta kun taas ajattelen sitä ihanaa perunapäätä joka mun sisällä kasvaa, unohdan kaikki huonot puolet tästä ♥

Mulla on nyt raskausviikot 16+6 elikkä viidennellä kuulla mennään! Kaikki ihanat ihmiset on ollu tukena ja voih tätä shoppailun määrää!

elikkä eilen otettua materiaalia mun vatsasta, tää vaan pullahti jostain?!
Lastenhuoneeseen ostamani seinätarrat 3€ tiger. (se muksu varmaan näkee painajaisia..)

Vaatteita, leluja, hoitopöytä ja alla näkyy vähän sitteriäkin!
Päivittelen aina merkittävien juttujen tullessa eteen : ) mm. 21.5. on keskiraskauden ultra!

4 kommenttia:

  1. vitsit toi seinä on ehkä söpöin ikinä!! :--D ihana!

    VastaaPoista
  2. Huomaa, että ei oo nähny sua aikoihin ku tällanen asia menny ihan ohi (en ny väitä et oisit välttämättä mulle sanonu mut alkanu jossaa välissä kumminki huomaamaan) :D mutta oikeesti ja vilpittömästi, onnea! :)

    VastaaPoista
  3. Voi kiitos Mintw! Arvostan hirmusesti sun onnitteluja! :>

    VastaaPoista