perjantai 16. toukokuuta 2014

joku pallopää selän takana paskaa länkyttää

you heard me.  on kuullu jos mistäkin tästä "meille tulee vauva" - uutisesta, hauskinta on ettei niistä kukaan oo mulle millään lailla tärkeä ihminen, mutta niiden persettähän tää asia eniten kutittelee. Oh well, johan olin ajatellut ensi viikolla sen ultran jälkeen laittaa kuvaa someen, ( in finnish facebookiin) joten varatkaa ihmiset paukkumaissit kainaloon ensi keskiviikkona tulee uutisia.

Asiasta kolmanteen, oon nyt ollu kamalan alakuloinen viime aikoina, ei se mua silti lannista leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! Ei sentään, mulla on mahtavat tukijoukot, jotka kyllä auttaa mua tän harmauden läpi.

Mulla tuli palkka eilennä, ja no tunnetustihan mulla ei enää mahdu housut jalkaan..... Eli siis kävin ostamassa ensimmäiset mamma-housuni, onko edes mukavat?

H&M  mamma osastolta, oli mun tuurilla tarjouksessa 10€

oli pakko ostaa vaaville, ensivaatteet, jotka saa päälle kun lähdetään kotiin. Toi hattu on ihan ylisöpö ♥

Meiän vauvasta tulee lätkä-fani, ei muuta.
siinä on teille taas ihmeteltävää, enköhän tässä jonain päivänä saa aikaiseksi sen tukan vaalennus postauksenkin.

4 kommenttia:

  1. Antaa jauhaa kun ei ole omia asioita josta huolehtia, pellet :--) im happy for you ja sie oot asennenainen ! kävitkö siel inksas jo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oaa, kiitti neponen ♥ joo käväsin, tai olin jopa yhden yön siellä!

      Poista
  2. Antaa ihmisten puhua, jokatapauksessa meistä nuorista äideistä juorutaan! Ihmisillä ku ei ole omaaa elämää nii täytyy muitten elämään puuttua! Ja aivan ihanat mammapökät! <3 pitäisköhän sitä itekki käydä kattomassa! Voimia tosi paljon, tää on vaikeeta aikaa, niin paljon kaikkee uutta ja pelottavaa mietittävää! :-----C <3

    VastaaPoista
  3. Hei kannattaa ihmeessä käyä kattoos noit pökiä! ei oo edes farkkua, niin ei hiosta tälleen kesälläkään niin paljoa :) ! voimia sinnekin päin ♥

    VastaaPoista