lauantai 4. lokakuuta 2014

baby baby baby

jep, en ois koskaan uskonu, että musta tulis näin vauvakeskeinen. Mut kai mulla on oikeus? Tää vauva-arki on ihanaa, ei kukaan kertonu tätä puolta. Ihmiset on vaa pelotellut kuinka rankkaa tää tulee olemaan, mut ei siinä oo kaikki? Joo vauva itkee öisin, mutta kukapa ei jos on kakkaa vaipassa kilo hiertämässä, tai huutava nälkä? Eikä tää meidän poju onneksi huuda muulloin, kun jos en reagoi riittävän nopeasti.
   Tai ehkä tässä onki mun elämäni tarkoitus, olla äiti. Siltä ainakin on tuntunut näiden ensimmäisten kolmen viikon aikana. "Paskaäiti" itkujakaan ei tuu, miettien että kärsin jo entuudestaan masennuksesta ja mun stressin sietokyky on kuulemma nollilla, mut ei silti. Tää on fantastisen täydellisen ihanaa. Eli moi vaan, oon maailman vauvakeskeisin mamma.

operaatio get in shape
Mullehan tuli raskauden aikana sen 7kg  lisää. Ilokseni voin ilmoittaa että ne on jo poissa. Oon jopa päässy jo alemmas, kuin mitä painoin ennen raskautta. Toi maha vaan ei oo mikään kaunis se on ihan ku joku tyhjä nahkasäkki roikkuis tossa vyötäisillä. Reeniä reeniä. Onneks lenkkeilyyn on tekosyynä tuo nuuskunyytti ja koira. On siis pakko raahautua ulkoilemaan päivittäin!
Ostettiin perinteisen sitterin sijaan tiny loven 3-in-1 rocker swinger joku lössönlöö. Oon aika rakastunu, se oli melko arvokas, mutta onko näppärämpää kun pojun saa olohuoneeseen valvovan silmän alle siihen nukkumaan ja myöhemmin sen saa sitteriksi ja syöttötuoliksi. (sekä totta kai siinä on mobile valo-, ja äänitöiminnoilla ja koliikkia ehkäisevä tärinä..)
Ensimmäinen naurukuva. Joo toi jäbä on kolmiviikkoinen ja se koittaa lähteä jo ryömimään ja tarttuu leluihin?? Ei hei vielä pitäisi, joten pojulle jotain hidastavia lääkkeitä, et se pysyis pienenä vielä edes hetken ;__; !!

ps. nautin suunnattomasti kun mullahan oli se la. vasta 2.10  ja en todellakaan ollu enää raskaana.  Sen sijaan, mun entinen paras ystävä jolla on sama la. on... mulle tulee vieläkin jostain liberokerhosta sähköposteja "mistä tunnistaa kun synnytys käynnistyy" ja "katso vinkit sairaalakassin pakkaamiseen" kiitos, vähän myöhässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti