tiistai 10. helmikuuta 2015

7 asiaa minusta

Niin että kiitos Iida. Oon kovin huono kertomaan tälläsia valmiita juttuja, mutta yritetään nyt tämän kerran!


1. OLETKO KEITTIÖN HENGETÄR JA MIKÄ ON BRAVUURIRUOKASI?
Ehdottomasti olen. Mä rakastan ruoan laittoa ja mä nautin siitä, kun saan kattaa pöydän useammalle ja se tunne, ahh, kun on onnistunut laittamaan ruokaa josta muutkin pitää. En tiiä mitään parempaa kuin se, että onnistun valmistamaan ruokaa isommalle poppoolle. Leipominen sitten taas.... hmmh. Kyllä mulle on sanottu että mun leipomuksetkin on hyviä, mutten omasta mielestäni osaa valmistaa niistä muita kuin juustokakkuja!
   Mun bravuureihin kuuluu erilaiset salaatit, kreikkalainen makaronilaatikko ja pekoniin käärityt kanafileet tuorejuustotäytteellä!
 
2. MITÄ HARRASTAT (MUUTA KUIN BLOGGAAMISTA)?
Leffojen katselua, ruoan laittoa, lukemista (oi, jos siihen yhä aikain riittäisi)... Tanssiminen on aina ollut lähellä mun sydäntä, mutta viimeisin tanssiharrastus jäi lyhyeksi. Tankotanssi taisi olla viimeisin ja sitä ennen harrastin street hip-hopia. Tankoilun pariin aion kyllä palata vielä, kun vaan tohdin näyttäytyä tiukoissa trikoissa ja topissa...
 
3. UNELMA-AMMATTISI LAPSENA? MITEN HAAVEILLESI KÄVI?
Ihan pienenä sanoin, että musta tulee Leijonakuningas. En kyllä osaa sanoa mitä tälle unelmalle tapahtui.. :-D No mutta ensimmäinen "järkevä" haaveammatti oli ballerina. Baletti jäi, kun treeneissä olisi pitänyt käydä neljästi viikossa. Ei vaan sopinut kymmenen veelle Jennalle. Yhä edelleen kadun päätöstäni. Voih, missä voisinkaan olla, jos olisin jaksanut ahkerasti treenata!
 
 
4. SISUSTUKSESI KULMAKIVET - VÄRIT, MATERIAALI, TYYLI VAI JOKU MUU?
No kuten aiemmassa kotipostauksessa mainitsin, on mun sisustus kovin räikeää, joten väri se ei ainakaan ole. Kyllä se siis taitaa olla tietynlainen retrohenkisyys. Keittiöönkin juuri sain "uuden" pyöreän pöydän, pinnatuoleineen päivineen.
muutamia yksityiskohtia


UUSI IHANA RUOKAPÖYTÄ ♥
 
5. MILLAINEN ON MUSIIKKIMAKUSI? ONKO SINULLA LEMPIARTISTIA?
Mulla on tosi laaja musiikkimaku. Kuitenkin syvimmiltäni tuun aina olemaan rockenrollin uhri. Lemppareita on kovin vaikea valikoida. Volbeat on ehoton lemppari tietysti, metallica on toinen. Oon tykänny metallicasta ihan skidistä asti. Suomiräppendööli on myös jees. Oikestaan tosi jees. Olavi Uusivirta on myös iso ♥.OKEI LIIAN VAIKEAA.
 

6. JOS SAISIT VALITA; MILLÄ HISTORIAN VUOSISADALLA TAI -KYMMENELLÄ ELÄISIT? MIKSI?
50-, sekä 60-luku on aina kiinnostanut mua, mut veikkaisin et nykyaikana ne näkee tyystin toisenlaisesta kuvakulmasta kiehtovana, joten sanoisin et kuitenkin nykyaika on se paras aika elää.
 
7. PAKOPAIKKASI - ONKO SINULLA SELLAISTA? MIKÄ SE ON?
Mun pakopaikka on tainnu aina olla luonto. Pienenä tykkäsin myös paeta iskälle, koska iskä antoi olla vaan ja pohtia rauhassa ja purkaa vihaa. Juoksulenkillä metsässä on ehkä maailman ihaninta käydä. Nyt Jooan syntymän jälkeen ihan vaan takapihalle istumaan pääseminen on jo riittävän rauhoittavaa. Suihkussa käymisellä on myös tosi rauhoittava vaikutus!
 
Jooa-rakas ♥ oppinut kameralle hymyilemisen jalon taidon!
 
 
Haasteen heitän vanityvivianille! kiitos ja kumarrus, taisin sittenkin onnistua vastaamaan!

 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti